להחזיר אהבה לזוגיות

זוג אוהבים - להחזיר אהבה לזוגיות

האם באמת אפשר להחזיר אהבה לזוגיות? כמה חשובה אהבה חזקה ואמיתית בזוגיות שלנו? האם כל הזוגות מתמודדים עם היחלשות האהבה לאחר מספר שנים של זוגיות טובה ומלאה באהבה? איך להחזיר את האהבה לקשר ולמערכת היחסים הנוכחית? האם טיפול או ייעוץ זוגי יכולים לסייע בכך?

זוגות רבים מרגישים לאחר מספר שנים כי אש האהבה דעכה במקצת וקיים ריחוק בין בני הזוג. לכן, כדאי לדעת כי ניתן להחזיר אהבה לזוגיות בעזרת ייעוץ או טיפול זוגי, כלומר אפשר להחזיר את הניצוץ שהוביל להתקלחות האהבה, להצית מחדש את האש הפנימית ולמלא את הלב.

בקליניקה שלי אני מקבלת זוגות רבים שפונים אלי כדי להחזיר את האהבה לקשר, ומהניסיון המקצועי שלי אני יכולה להעיד כי אפשר להחזיר את האש הפנימית ואת האהבה החזקה והגדולה לבן או לבת הזוג, גם כאשר הכול נראה אבוד. נכון, השנים עושות את שלהן, המציאות משתנה כל הזמן, וכל אחד מבני הזוג עובר שינויים אישיים ואחרים בחייו, לכן זוגות שחיים שנים ארוכות יחד עלולים לאבד במרוצת השנים את להט האהבה והתשוקה, אך האהבה עדיין קיימת לכן כדאי לעבור טיפול וכך ניתן להחזיר את האהבה למערכת היחסים וליהנות מזוגיות נפלאה, יציבה ובריאה.

 

איך להחזיר אהבה לזוגיות?

חשוב להבין כי בני הזוג יכולים להחזיר אהבה חזקה לזוגיות שלהם רק אם הם יבחרו בכך וכל עוד הם מוכנים להתאמץ לטובת הנושא החשוב. כדי להחזיר אהבה לזוגיות כדאי ליישם את הטיפים הבאים שבאים מתוך הניסיון המקצועי וסיפורי ההצלחה הרבים שאני גאה בהם. הטיפים שברצוני להעניק לכם להחזרת האהבה לזוגיות הינם:

  • לקבוע דייט שבועי ולצאת מהבית כדי לצפות בסרט, לאכול במסעדה, לבלות ולשוחח בבית קפה נעים וכו'.
  • לקבוע פעילות משותפת כמו הליכה בחוף הים או בפארק קרוב, לצאת לטיולים משותפים בחיק הטבע, ללכת להרצאות מענייניות וכדומה.
  • לקבוע שיחה שבועית נינוחה אחרי שהילדים ישנים במיטה כדי לדון בנושאי זוגיות, הורות, בעיות בעבודה ובחיים ועוד.
  • להחמיא זה לזו ולהיפך.
  • לדבר בתקשורת חיובית ומקרבת.
  • להימנע משיפוטיות ולכבד זה או זו ולהיפך.
  • לצבור חוויות חדשות, מהנות, מרגשות ומשמחות יחדיו.

 

כמה חשובה האהבה האמיתית בזוגיות שלך?

אהבה היא כמו דבק לזוגיות בריאה, חזקה ויציבה, אך היא דורשת תחזוקה שוטפת ואין לשכוח זאת. האהבה היא מרכיב חיוני חשוב בכל מערכת יחסים, ובמיוחד בזוגיות ארוכה. בפועל, אני ממליצה לבני הזוג להיזכר מה גרם להם להתאהב זה בזו, וכך ניתן להעצים את אש האהבה, מאחר שהיא לא נעלמה, רק צריך לחדש אותה.

אחד מהטיפים שלי לזוגות המעוניינים להחזיר את האהבה למערכת היחסים שלהם היא לזכור מה גרם להם להתאהב, ואני מבקשת מהם לספר כיצד הם הרעיפו אהבה זה על זו בעבר כדי להיזכר ברגעים היפים שבהם הם הרגישו מאוהבים ואהובים. כך, בני הזוג יכולים להתאהב מחדש זה בזו, להרעיף אהבה מחדש ולעבור לתקשורת מכבדת ומקרבת המעצימה את אש האהבה.

 

איך מזהים פרצות להחזרת אהבה בזוגיות?

לאחר שהבנתם כי אפשר להחזיר את האהבה לקשר חשוב לזכור כי האש דועכת עם השנים אם לא מתחזקים את האהבה. בדרך כלל מרגישים כי האהבה אינה כתמול שלום לאחר שנים ארוכות של חיים משותפים, מאחר שמרוץ החיים הינו תובעני ובמהלך החיים בני הזוג עסוקים בתחזוקת הבית, פרנסה, טיפול בילדים, קידום הקריירה ועוד. למעשה, רוב הזוגות כיום נמצאים בסוג של הישרדות לכן הם שוכחים מקיומה של האהבה שחיברה ביניהם.

 

אחרי כמה שנות זוגיות מרגישים היחלשות באהבה

ברוב המקרים מרגישים היחלשות באש האהבה לאחר שנים ארוכות של חיים משותפים, וכל מקרה לגופו. יש זוגות שחשים כי האהבה נחלשה לאחר חמש שנים, אחרים מרגישים זאת לאחר 10 שנות נישואין, ויש זוגות המתמודדים עם הבעיה לאחר 20 שנים של חיי זוגיות, אך בכל גיל אפשר בעזרת טיפול וייעוץ זוגי להחזיר את האהבה וליהנות מזוגיות טובה ומחיים מלאים באהבה.

פוסטים נוספים

רוצים להכיר על עוד אפשריות איך לשפר את היחסים שלכם בזוגיות
מוזמנים עכשיו, שיחת יעוץ בת 20 דקות (ללא עלות) מחכה לכם כאן
כדי להתייעץ ולקבל תשובות לשאלות בזוגיות ובכלל ביחסים

גלילה לראש העמוד

האם כבר עשית שאלון אבחון?

דילוג לתוכן